کد خبر: ۱۵۵۳۴۰
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۴/۱۵

افت عجیب و ۱۷ درصدی

افت عجیب و ۱۷ درصدی "دارا یکم" در برابر صف خرید دارایی‌های صندوق

سهام شرکت‌های حاضر در پرتفوی صندوق سرمایه‌گذاری دارا یکم امروز مثبت بود اما واحدهای این صندوق افت بیش از ۱۷ درصدی را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، طی معاملات امروز در حالی که سهام 5 شرکت حاضر در صندوق سرمایه‌گذاری دارا یکم شامل بانک‌های تجارت، ملت و صادرات به همراه دو شرکت بیمه اتکایی امین و البرز با استقبال سهامداران مواجه بوده در اتفاقی عجیب معامله‌گران شاهد افت بیش از 17.5 درصدی واحدها بوده اند.

بر اساس این گزارش، واحدهای این صندوق که در زمان پذیره‌نویسی 10 هزار تومان بودند در پی رشد و افزایش قیمت سهام شرکت‌های حاضر ارزش بیشتری یافتند و حدود 22 هزار تومان در آن روز داد و ستد شدند و پس از آن نیز با توجه به رشدی که دارایی‌های این صندوق در بازار سهام داشتند، واحدهای دارا یکم با استقبال بیشتر و در پی آن افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد پایروند | ساعت ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۴/۱۶
0
0
پاسخ
با سلام متاسفانه برای برداشت پول واریزی از کارگزاریها باید سه روز کاری منتظر ماند , حال اگر وسط هفته قصد برداشت داشته باشی حدودا یکهفته باید منتظر بمانی خواهشمند است ترتیبی اتخاذ گردد ایو فاصله زمانی کوتاه گردد .
» علی اکبر | ساعت ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۴/۱۶
0
0
پاسخ
با سلام خواستم بدونم چرا تاکنون سهام دارایکم اینجانب که از طریق کارگزاری بانک سپه خریداری شده و مبلغ دومیلیون تومان از حسابم در کارگزاری بلوکه شده است در پرتفوی من منظور نشده است؟؟؟ کد بورسی من شاه 02975 است.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ