کد خبر: ۱۵۵۸۰۳
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۴/۲۸

قرعه کشی ۳ محصول جدید سایپا انجام شد/ پیش فروش فردا با ۶ محصول
قائم‌مقام فروش شرکت :

قرعه کشی ۳ محصول جدید سایپا انجام شد/ پیش فروش فردا با ۶ محصول

قائم‌مقام فروش سایپا از قرعه کشی پیش فروش شاهین، کوییک s و ساینا s ، انتشار اسامی منتخبان پس در فردا و شروع طرح جدید با ۶ محصول خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید باقری با اعلام برگزاری قرعه کشی پیش فروش سه محصول جدید سایپا شامل شاهین، کوییک s و ساینا s برای 14 هزار نفر و با 50 درصد ذخیره گفت: فهرست اسامی ساعت 10 فردا در سایت رسمی منتشر می شود تا منتخبان نتوانند طی 72 ساعت اقدام به واریز وجه کنند .

وی افزود: در این مرحله 249 هزار و 556 نفر ثبت‌نام کردند که شامل 102 هزار و 803 نفر برای کوئیک‌اس ، 77 هزار و 727 نفر برای شاهین و 69 هزار و 26 نفر برای ساینا اس جدید هستند. پیش پرداخت علی الحساب برای شاهین 80 میلیون، کوییک.اس 40.8 میلیون و ساینا اس 39.8 میلیون تومان بوده و زمان تحویل شاهین اسفند سال جاری ، کوییک اس، بهمن و اسفند و ساینا اس زمستان است.

باقری ادامه داد: افرادی که امروز انتخاب نشوند می توانند در پیش‌فروش مشارکت در تولید که فردا 10 صبح شروع می شود ، اقدام کنند. این طرح شامل سه محصول ساینا اس، کوییک‌اس، شاهین و ۳ محصول جدید با تحویل شهریور و مهر 1400 و سود مشارکت بوده و 250 هزار نفری که ثبت‌نام کرده‌بودند فردا نیازی به ثبت جدید اطلاعات ندارند و صرفاً با مراجعه به سایت و ورود کد کاربری می‌توانند پیش‌ثبت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سلام | ساعت ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۴/۲۸
0
0
پاسخ
پس فروش فوق العلاده چی شد چرا شروع نمیشه اخه این چه کاریه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ