کد خبر: ۱۵۶۰۵۹
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۵/۴

پیش بینی هواشناسی از رگبار ۴ روزه باران در ۱۴ استان

پیش بینی هواشناسی از رگبار ۴ روزه باران در ۱۴ استان

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار چهار روزه باران در ۱۴ استان از مواج بودن شرق دریای عمان و مرکز خلیج‌فارس طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نوار شمالی رگبار باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق و در ساعات بعدازظهر برای جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، شمال بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری،لرستان و غرب اصفهان، دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی رگبار پراکنده، وزش باد شدید و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر برای سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق وزش باد و در ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، خوزستان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر سه شنبه برای نوار شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز و تهران و بخش‌هایی از زاگرس مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست و طی سه روز آینده شرق دریای عمان و مرکز خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ