کد خبر: ۱۵۶۶۸۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۵/۲۱

سفارش گیری امروز
با ۱۵ درصد سهام در فرابورس انجام می شود:

سفارش گیری امروز "زملارد" با نقدینگی اندک / تخصیص سهام فردا

فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی طی دو روز کاری که سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پس از تغییر رویه انجام فرآیند عرضه اولیه سهام شرکت های جدید به روش ثبت سفارش برای سه شرکت رایان هم افزا، مسیر توسعه برق گیلان و پتروشیمی ارومیه، واگذاری 15 درصد سهام کشاورزی و دامپروری ملارد شیر هم به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.

به این ترتیب ، 13 درصد از سهام "زملارد" معادل 39 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 20 سهم و دامنه قیمت 2000 تا 2100 تومانی هر سهم ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت 13 تا 17 بود.

بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "زملارد" فردا (چهارشنبه 22 مرداد) و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 43 هزار تومان است.

همچنین 6 میلیون سهم دیگر معادل دو درصد، شنبه 25 مرداد با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می گیرد.

طبق بررسی های بورس پرس، ملارد شیر به وسعت 20 هکتار شامل 160 هکتار زمین با کاربری کشاورزی که 120 هکتار آن اراضی زیر کشت جو، ذرت ، یونجه، 40 هکتار بدون کشت و 40 هکتار محوطه گاوداری است. همچنین دارای یک گله گاو هلشتاین با توان زایش سالانه دو هزار راس گوساله نر و ماده و سالن شیردوشی 80 راسی و مجهز به سیستم خوراک سازی PLC و توان فعالیت در سه نوبت کاری و تولید مقدار 144 تن کنسانتره مصرفی دام در روز است.

کل دام بالغ بر 4826 راس است که از این تعداد 2572 راس مولد و 2160 رأس دام دوشا است. ظرفیت عملی شرکت تولید روزانه 120 تن شیر خام است. 99.9 درصد سهام "زملارد" به سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین تعلق دارد و واحد تجاری و نهایی سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی است. این شرکت 30 میلیارد تومانی دارای 124 نیروی انسانی است و در حال حاضر برنامه ای برای افزایش سرمایه ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ