کد خبر: ۱۵۶۸۱۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۵/۲۳

روحانی میلی به تایید وزیر پیشنهادی صنعت نداشت و به مجلس توهین کرد
نماینده مجلس:

روحانی میلی به تایید وزیر پیشنهادی صنعت نداشت و به مجلس توهین کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از عدم حضور رئیس‌جمهور گفت: روحانی تمایلی به انتخاب وزیر پیشنهادی نداشت و با استناد به نامه ستاد مقابله با کرونا به بهانه بیماری، توهین بزرگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود احمدی بیغش با اشاره به عدم حضور حسن روحانی در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت به خانه ملت گفت: متاسفانه روحانی بدون توجه به شأن مجلس و منزلت نمایندگان در جلسه رأی اعتماد به حسین مدرس خیابانی حاضر نشد. عدم توجه به تعامل با مجلس موضوع جدی است که در سایر مسائل کشور هم کاملا مشهود است!

وی افزود: وجود مدیران ارشد متخلف و هتاک در برخی جایگاه‌ها و عدم توجه رئیس‌جمهور و دولت به تذکرات مکرر نمایندگان درباره عزل این مدیران متخلف که اعتقادی به مبانی و اصول انقلاب ندارند،نشان دهنده عدم تمایل وی به تعامل با مجلس است.

این نماینده مجلس ادامه داد: روحانی طبق قانون آیین نامه داخلی باید در این جلسه حضور پیدا می کرد البته عدم حضور اقدامی خلاف قانون نیست اما طبق عرف و روال گذشته، رئیس‌جهور باید از برنامه وزیر پیشنهادی دفاع کند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد وی مایل به رای آوردن مدرس خیابانی نبود و به نوعی می‌خواست از طرف نمایندگان انتخاب نشود.

احمدی بیغش گفت: نمایندگان به دنبال تعامل با دولت هستند تا دغدغه‌های معیشتی مردم مرتفع شود اما رئیس‌جمهور با عدم حضور و استناد به نامه ستاد مقابله با کرونا به بهانه بیماری، توهین بزرگی به نمایندگان کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepress

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ