کد خبر: ۱۵۶۸۷۲
۱۳:۷ - ۱۳۹۹/۵/۲۵

۱.۹ میلیون دارنده سهام عدالت دست به فروش ۵.۶ هزار میلیارد تومان زدند
مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی:

۱.۹ میلیون دارنده سهام عدالت دست به فروش ۵.۶ هزار میلیارد تومان زدند

مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به عدم انجام عملیات فروش سهام عدالت تا اطمینان از اطلاعات فروشنده از واریز ۵.۶ هزار میلیارد تومان به حساب ۱.۹ میلیون مشمول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین فهیمی اظهار داشت: از حدود 19 میلیون نفری که در مدیریت سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند، کم‌تر از دو میلیون نفر تصمیم گرفتند 60 درصد سهام را به فروش برسانند و در این میان 5.6 هزار میلیارد تومان به حساب 1.9 میلیون مشمول واریز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و بنابر شیوع ویروس کرونا ، مقرر شد شناسایی و ثبت و ضبط مشتری در شرکت سپرده‌گذاری به عنوان درگاه ورودی بازار اوراق بهادار با دو مولفه‌ اطلاعاتی صورت گیرد و افراد مجبور به مراجعه حضوری نباشند. شماره شبا حساب بانکی و شماره سیم‌کارت به نام دارنده سهام عدالت درحال حاضر می‌توانند بار ثبت و ضبط مشتری را بطور غیر حضوری به دوش بکشند.

این مقام مسئول افزود: کسانی که به درستی شماره شبا حساب بانکی و شماره سیم‌کارت را معرفی کرده بودند، سهام آنها به فروش گذاشته شده و پول حاصل به حساب واریز شده است. از 30 خرداد کارگزاری‌ها ملزم شدند تا به مشتری‌ها پاسخ دقیق ارائه دهند. کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند حتما یکی یا هر دوی این شماره‌ها را به درستی وارد نکرده‌اند.

فهیمی با بیان اینکه اولویت بر حفاظت از سهام عدالت تنظیم شده، توضیح داد: تا زمانی که از فروش قطعی و اطلاعات فروشنده اطمینان حاصل نکنیم، عملیات فروش را انجام نمی‌دهیم. اگر دارندگان سهام عدالت در شماره شبا یا موبایل مغایرت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی سهام عدالت، شماره‌ها را اصلاح کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حمیدرضا سارانی | ساعت ۱۶:۳ - ۱۳۹۹/۵/۲۵
0
0
پاسخ
اینجانب حمیدرضا سارانی داری شماره ملی3674210681از 60درصد سهامی به فارابی فروختم فقط سه میلیون وپانصدهزا واریز کرده بقایش مونده من بچه ای دارم باید عمل بشه تورو خدا واریز کنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ