کد خبر: ۱۵۸۳۰۷
۱۱:۹ - ۱۳۹۹/۷/۲

افتتاح فاز دوم فولادسازی شرکت بورسی با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی
مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس خبر داد:

افتتاح فاز دوم فولادسازی شرکت بورسی با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از زمان افتتاح فاز دو فولادسازی شرکت بورسی به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد اتابک با اشاره به افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان از ابتدای انقلاب تا به امروز اظهار داشت: فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری 311 میلیون یورو از سوی بنیاد در مدار تولید قرار گرفته است.

وی افزود: با بهره برداری از فاز دوم این مجموعه، 1.2 میلیون تن به ظرفیت تولید شمش داخل اضافه می شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه 2.4 میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید. با احتساب ظرفیت تولید در فاز دوم، سهم تولید فولاد در این شرکت به حدود 10 درصد تولید فولاد داخل ارتقاء می یابد که این میزان تولید باعث می شود رتبه فولاد کاوه جنوب کیش در میان تولیدکنندگان فولاد از جایگاه هفتم به چهارم ارتقاء یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای نخستین بار یک خط تولید فولادی بصورت کامل به دست متخصصان ایرانی انجام شد در شرایطی که صنعت فولاد ایران تحت سخت ترین تحریم های خارجی قرار داشت. با بهره برداری از این فاز، اشتغال مستقیم و غیرمستقیم فعلی کارخانه به 2 برابر افزایش خواهد یافت که تماماً از جوانان متخصص و نیروهای بومی استان هرمزگان خواهند بود.

اتابک عنوان کرد: سرمایه گذاری برای احداث فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان بوده و در آینده با راه اندازی کارخانه های کنستانتره و گندله به تکمیل زنجیره تولید فولاد منجر می شود. این فاز روز شنبه 5 مهر با حضور رئیس بنیاد و معاون اول رئیس جمهور افتتاح می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ