کد خبر: ۱۵۸۴۰۸
۱۹:۰ - ۱۳۹۹/۷/۵

معاملات مشکوک یک پتروشیمی، شرکت ورشکسته، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد
در روز رشد ۴۰۹۶ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک یک پتروشیمی، شرکت ورشکسته، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد

در روز رشد ۴۰۹۶ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، شرکت ورشکسته، سه سرمایه گذاری، دو سیمانی به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری هفته، بازار سهام با گرایشی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد 4096 واحدی و ورود به نیمه کانال یک میلیون و 615 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 8.1 و 1.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو، بانک ملت، توسعه و عمران امید، بانک پارسیان به همراه بانک تجارت با داد و ستد بیش از 970، 647 ، 579، 497 و 485 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری ارس صبا حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 2.4 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 1.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های آبگینه، پتروشیمی امیرکبیر، لوله و تجهیزات سدید(شرکت ورشکسته)، بیمه‌ آرمان، سرمایه گذاری استان قم، سرمایه گذاری پارس توشه، مرآت پولاد، سرمایه گذاری استان خراسان شمالی، سیمان شمال، ایرانیت، بین المللی محصولات پارس، ساروج بوشهر، تراکتورسازی و سیمان کرمان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پتروشیمی امیرکبیر، شرکت ورشکسته، سه سرمایه گذاری، دو سیمانی به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ