کد خبر: ۱۵۹۱۸۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۲۴

تصمیم جدید شرکت پرحاشیه برای افزایش سرمایه سنگین ۲۳۵۰ درصدی
از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی صورت می گیرد:

تصمیم جدید شرکت پرحاشیه برای افزایش سرمایه سنگین ۲۳۵۰ درصدی

شرکت پرحاشیه بورسی آذرآب طبق صورتجلسه جدید هیات مدیره از انجام طرح افزایش سرمایه همزمان ۲۳۵۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آذرآب طبق صورتجلسه جدید هیات مدیره از انجام طرح افزایش سرمایه همزمان 2350 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، "فاذر" پیرو شایعه افزایش سرمایه اعلام کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت و دیون سنگین و بدهی‌های معوق و لزوم تأمین هرچه سریعتر منابع مالی برای برون رفت از بحران شدید نقدینگی طبق صورتجلسه جدید هیات مدیره در 20 مهر، مقرر شد طرح افزایش سرمایه همزمان از محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان به میزان ۱.۸۵ هزار میلیارد تومان و آورده نقدی به میزان 500 میلیارد تومان صورت پذیرد.

بنابراین گزارش، شرکت آذرآب پیش از این در 4 شهریور ماه از برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین 7600 درصدی از دو محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داده بود تا برای اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش ، پرداخت سایر دیون ممتاز و پرداخت تسهیلات بانکی و جریمه معوق، سرمایه فعلی را از 100 میلیارد تومان به 7.7 هزار میلیارد تومان برساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ