کد خبر: ۱۵۹۳۳۸
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۷/۲۹

درخواست مقابله با گرانی ها در جنگ اقتصادی و توصیه به نمایندگان
رئیس مجلس اعلام کرد :

درخواست مقابله با گرانی ها در جنگ اقتصادی و توصیه به نمایندگان

رئیس مجلس با اعلام جنگ تمام عیار اقتصادی، خواستار تشکیل کارگروه هایی برای مقابله با گرانی قیمت ارز، خودرو و مسکن و ادامه نظارت های میدانی از مناطق محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمدباقر قالیباف طی نشستی با نمایندگان جوان مجلس بر تداوم جلسات و برنامه ریزی برای مقابله با افزایش قیمت ارز، خودرو و مسکن،ادامه نظارت های میدانی از مناطق محروم از سوی رئیس و نمایندگان مجلس و...تاکید کرد و گفت: باید پذیرفت در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم. لذا نمی توان هر تصمیمی گرفت . باید مراقب اقدامات باشیم.

وی افزود: از نمایندگان جوان درخواست تشکیل کارگروه های کاری با همکاری کمیسیون ها و مرکز پژوهش های مجلس، متناسب با علاقه و تخصص فردی را دارم. لذا موضوعاتی همچون اصلاح ساختار بودجه، قاچاق کالا و ارز، بورس انرژی و... را انتخاب و شبانه روز روی آنها کار کنید.

قالیباف ادامه داد: وظیفه مجلس سیاستگذاری و ریل گذاری بوده که زمانبر است. باید طرح اخذ مالیات از خانه های خالی در شورای نگهبان حل و فصل شود.طرح هایی همچون ساخت و تولید مسکن، اختصاص سبد کالا به افراد نیازمند، طرح دوفوریتی مربوط به بازار بورس و... از جمله اقدامات قابل توجه مجلس در چند ماه نخست آغاز به کار آن به شمار می آیند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ