کد خبر: ۱۵۹۳۷۱
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۷/۲۹

تاکید مدیرعامل جدید

تاکید مدیرعامل جدید "وامید" بر حفظ نقاط قوت و اصلاح ضعف ها

مدیرعامل جدید هلدینگ امید با تاکید بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف گفت: ظرفیت تامین درآمدهای ارزی در شرکت های زیرمجموعه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین مدرس خیابانی بعد از انتصاب به عنوان مدیر عامل جدید هلدینگ چند رشته ایی "وامید" در جریان معارفه اظهار داشت: تجربه حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت است. بیش از نیمی از سوابق کاری در وزارت صنعت و مجموعه بازرگانی قدیم سپری شده و بخش دیگری را نیز در بنگاه های اقتصادی مربوط به حوزه های صنعتی و معدنی انجام وظیفه کردم و امیدوارم این تجارب در مجموعه جدید کارایی داشته باشد.

وی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف هلدینگ امید تاکید کرد و افزود: تلاش می شود تا بتوانیم با استفاده ازظرفیت های موجود و در چارچوب سیاست های نظام ،تولید را حفظ کنیم و در بخش اشتغال نیز با توجه به شرایط در جهت جهش تولید و حفظ اشتغال پایدار نقش آفرین باشیم. تکلیف اصلی حفظ حقوق صاحبان سهام و رأس آن بانک سپه با رعایت موازین حقوق سایر ذینفعان است که حتماً در چارچوب ضوابط، ابلاغیه ها و سیاست های بانک سپه، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره انجام خواهد شد.

مدرس خیابانی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش تولید متکفل تامین درآمدهای ارزی نیز است این ظرفیت در شرکت های زیرمجموعه سرمایه گذاری امید وجود دارد تا درآمدهای ارزی خوبی حاصل کنند و با تامین حقوق همه ذینفعان در چارچوب ضوابط و سیاست های بانک و سیاست های اصلی نظام در پیشبرد اهداف سهیم باشند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ