کد خبر: ۱۵۹۴۹۹
۱۳:۹ - ۱۳۹۹/۸/۳

بایدن همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی در آمریکا شد

بایدن همچنان پیشتاز رقابت های انتخاباتی در آمریکا شد

در حالی تنها ۱۰ روز تا پایان رقابت های انتخاباتی در آمریکا فرصت مانده که نتایج نظرسنجی ها همچنان از پیشتازی قطعی نامزد دموکرات در سطح ملی و ایالتی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه مورنینگ کال، طبق نظرسنجی کالج مولنبرگ آمریکا در ۲۰-۱۳ اکتبر (۲۹-۲۲ مهر) و از بین ۴۱۶ نفر در پنسیلوانیا،جو بایدن با کسب حمایت ۵۱ درصدی از رای دهندگان احتمالی از ترامپ پیشی گرفته است.

بر اساس این گزارش، ۵۷ و ۶۷ درصد رای دهندگان در ایالت های مهم به مدیریت کرونا و تغییرات آب و هوایی از سوی بایدن اعتماد دارند و ۵۴ درصد نیز اعلام کردند،وی طرح های بهتری برای حل مشکلات دارد.

 متوسط پیشتازی بایدن در ایالت های میشگان،ویسکانسین،پنسیلوانیا،آریزونا و فلوریدا ۱۰، ۸ ، ۷، ۵ و یک درصد است.

آخرین مناظره دو نامزد جمهوریخواه و دموکرات بامداد روز گذشته دوم آبان برگزار شد. سوالات مجری در این مناظره درباره بحران شیوع کرونا در آمریکا و موضوعات مرتبط با امنیت ملی و سیاست خارجی بود.

در این مناظره هر دو نامزد برای آخرین بار رو در روی هم قرار گرفتند تا در مدت ۹۰ دقیقه به سوالات مربوط به ۶ موضوع پاسخ دهند و همدیگر را به چالش بکشند. با این حال نتایج نظرسنجی ها پس از این رویارویی تلویزیونی نشان می دهد که مناظره شب گذشته تاثیر چندانی بر مخاطبان و رای دهندگان آمریکایی نداشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ