کد خبر: ۱۵۹۶۳۸
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۸/۶

بررسی پیشنهادات وزارت صنعت و بانک مرکزی برای استفاده از ارز صادراتی
رئیس جمهور اعلام کرد:

بررسی پیشنهادات وزارت صنعت و بانک مرکزی برای استفاده از ارز صادراتی

رئیس جمهور با اعلام استقبال از پیشنهادات سایر قوا برای حل معضلات مردم از بررسی پیشنهادات وزارت صنعت و بانک مرکزی در مورد گسترش صادرات و استفاده از ارز صادراتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  حسن روحانی در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی و بعد از گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه از همسان سازی مستمری بازنشستگان و افزایش درآمد کارگران و کارکنان ، گفت: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند.

وی ادامه داد: باید مراقب بود ارائه برخی طرح ها که منابع آن دیده نشده باشد، نمی تواند به رفع معضلات کمک کند و ممکن است باعث ایجاد مشکلات تورمی و یا دامن زدن به انتظارات غیرواقعی شود. لذا ملاحظه منابع و فراهم آوردن شرایط اجرا، لازمه توفیق در خدمت به مردم و جلب رضایت آنها است.

روحانی افزود: پیشنهادهای وزارت صنعت و بانک مرکزی در خصوص تسهیلات لازم برای گسترش صادرات و استفاده از ارز صادراتی برای تامین واردات مورد نیاز واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری به جلسه فوق العاده بعدازظهر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موکول شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ