کد خبر: ۱۶۰۸۴۱
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۸/۱۱

معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا راه اندازی می شود
با مشارکت بانک ملت، ایمیدرو و دو شرکت دیگر:

معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا راه اندازی می شود

بانک ملت، ایمیدرو، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و مشاور سرمایه گذاری معیار با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا در بورس کالا تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت، ایمیدرو، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و مشاور سرمایه گذاری معیار با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا در بورس کالا تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهمنامه که در راستای تاسیس صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلا منعقد شده، بانک ملت به عنوان خزانه دار در گواهی سپرده کالایی ایفای نقش خواهد کرد. مدت این تفاهمنامه از زمان امضا به مدت سه ماه تعیین شده و حداقل اوراق معادل صد سوت درنظر گرفته خواهد شد.

خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم گفت: بانک ملت تاکنون همکاری های بی شائبه ای با سازمان داشته و در شرایط سخت اقتصادی کنونی همراهی را با تولید به نحو شایسته ای نشان داده است. امروز نیز یک تفاهمنامه بسیار مهم برای نخستین بار با هدف انتشار گواهی سپرده کالایی بر پایه شمش طلا بین طرفین امضا می شود.

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز گفت: خوشحالیم که ایمیدرو به عنوان یکی از مشتریان خوب، بزرگ و تاثیرگذار از عملکرد این بانک رضایت دارد و بانک ملت را به عنوان بانک عامل در پروژه های جدید انتخاب می کند. ۹۰ درصد تامین مالی اقتصاد بر عهده بانک ها است و رضایت مشتریان بزرگ باعث افزایش انگیزه دست اندرکاران بانک برای کار و فعالیت بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: بانک ملت صندوق سرمایه گذاری سکه را حدود شش ماه پیش راه اندازی کرد که تاکنون عملکرد خوبی داشته و در بحث شمش نیز برای نخستین بار است که این صندوق با مشارکت بانک گشایش می شود. به زودی این صندوق به بهره برداری رسیده و خیر و برکت آن به طرف های قرارداد و همچنین کل ملت ایران می رسد. امید می رود اقدامات مهم تری با مشارکت بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک ها و پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات و سازمان ایمیدرو به مرحله انجام برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ