کد خبر: ۱۶۱۳۷۶
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۸/۲۵

"شپنا، تاپیکو" و ۱۰ شرکت دیگر به تابلو معاملات بازگشتند / ۶ توقف موقت

با توقف موقت داد و ستد سهام سه نماد ، "شپنا، تاپیکو" به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت آغاز به کار کرد و با گذشت حدود سه ساعت از شروع معاملات، شاخص بورس با رشد بیش از 13 هزار واحدی به کانال یک میلیون و 261 هزارتایی ورود کرده است.

در این میان نماد بانک فرابورسی، یک پالایشی و 10 شرکت آماده بازگشت به تابلو معاملات، سه شرکت با توقف نماد روبرو و سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شوند.

براین اساس، نمادهای تاپیکو، پالایشگاه اصفهان، نفت پارس، نفت سپاهان، نفت بهران، گروه بهمن، محورسازان ایران خودرو، زامیاد و لامیران پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، رفع تعلیق و برگزاری مجمع فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از ساز و کار حراج و سه شرکت قند شیرین خراسان، بانک سامان و بیمه کوثر پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب از طریق انجام حراج ناپیوسته و با اعمال یک مرحله پیش گشایش آماده انجام معامله هستند.

همچنین سه نماد فنر سازی زر، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و بهنوش‌ با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد.

در این میان، نماد سرمایه گذاری جامی و سرمایه گذاری وثوق امین جهت برگزاری مجمع فوق العاده نوبت دوم در روز سه شنبه 27 آبان و سرمایه گذاری اعتبار ایران جهت برگزاری مجمع سالانه به منظور تصویب صورت های مالی در پایان معاملات امروز متوقف می شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ