کد خبر: ۱۶۳۳۱۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

اهداف افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیاردی
معاون مالی خبر داد:

اهداف افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیاردی "امین" از محل مطالبات و آورده نقدی

معاون مالی تامین سرمایه امین با اعلام اهداف افزایش سرمایه ۵۷ درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، گفت: سرمایه اسمی شرکت با اعمال این تامین مالی به ۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی‌اله ولی‌نیا با اشاره به برنامه افزایش سرمایه 57 درصدی تامین سرمایه امین گفت: این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام و با اعمال، سرمایه از 700 میلیارد تومان به 1.1 هزار میلیارد تومان می رسد. این افزایش سرمایه با هدف بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه در راستای توسعه فعالیت‌ها، افزایش سودآوری و حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی در صنعت و همچنین مدیریت بهینه ریسک های ناشی از فعالیت انجام می شود.

وی افزود: درخواست‌ها برای تامین مالی از طریق انتشار اوراق شرکتی افزایش یافته و با این افزایش سرمایه، سقف اوراق قابل انتشار شرکت حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد که این امر با توجه به ماهیت فعالیت‌ها به افزایش درآمد و سودآوری پایدار منتج می شود.

این مقام مسئول با اشاره به روند مثبت سودآوری در تامین سرمایه امین ادامه داد: سود خالص سال مالی منتهی به شهریور ۹۹ معادل ۷۶ درصد بیش از مدت مشابه قبل بوده که می‌توان گفت با توجه به استمرار درآمد حاصل از کارمزد بازارگردانی اوراق و نیز کارمزد تعهد پذیره نویسی اوراق جدید در دست انتشار، روند مثبت افزایش سودآوری در سال مالی جاری هم ادامه دارد.

ولی‌نیا عنوان کرد: برای افزایش سقف دارایی‌های تحت مدیریت در صندوق‌های امین تا 20 هزار میلیارد تومان اقدام شده که انعطاف نقدینگی و مدیریت اوراق تحت بازارگردانی را به نحو مطلوبی به همراه خواهد داشت. برنامه‌های متعددی برای انتشار اوراق جدید دیگر در دست بررسی است که بعد از نهایی شدن از طریق کدال اطلاع‌رسانی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ