کد خبر: ۱۶۳۳۱۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

ابراز رضایت و اطمینان وزیر اقتصاد از وضعیت یک ماه اخیر بورس

ابراز رضایت و اطمینان وزیر اقتصاد از وضعیت یک ماه اخیر بورس

وزیر اقتصاد با ابراز رضایت از وضعیت یک ماه اخیر بازارسرمایه به دلیل بازارگردانی همه شرکت ها گفت: بورس از نظر عملکرد به مرحله‌ای رسیده که می‌شود به آن اطمینان کرد..

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت درباره وضعیت بورس گفت: بازار سرمایه طی یک ماه گذشته در ریل مناسب قرار دارد . چون نهادسازی لازم انجام شده و همه ناشران بازارگردان دارند. غیر از متغیرهای پیرامونی، اختلال خاصی وجود ندارد . به این معنی که ممکن است برای بخشی سیاست گذاری انجام شود.

وی افزود: این سیاستگذاری اثر را بر بازار می گذارد یا قاعده ای برای نحوه تعیین قیمت گروهی از کالاها انجام می‌شود که بر روند بازار سرمایه اثر خواهد داشت. مورادی که به آن اشاره شد شرایط پیرامونی است که بر بازار تاثیر دارد و بازار از نظر عملکردی به مرحله ای از شرایط رسیده که می توان به آن اعتماد کرد.

دژپسند درباره لایحه بودجه سال آینده نیز عنوان کرد: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب و قرار شد سازمان برنامه به نمایندگی دولت و بقیه دستگاه ها حداکثر همکاری را برای طی مراحل بودجه داشته باشند. اهتمام جدی وجود دارد که اقدام های لازم در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ انجام شود و کمیسیون تلفیق منابع و بعد مصارف را بررسی کند. در مرحله کلیات، مباحثه های لازم را انجام دادیم و بعد وارد جزییات خواهیم شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ