کد خبر: ۱۶۳۷۲۲
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

تداوم آلودگی هوای کلان‌شهرها تا پایان هفته و ورود سامانه بارشی جدید
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد :

تداوم آلودگی هوای کلان‌شهرها تا پایان هفته و ورود سامانه بارشی جدید

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در کلان‌شهرها تا پایان هفته، افزایش دمای استان‌های شمالی و ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امین‌حسین نقشینه درباره آخرین وضعیت جوی به ایرنا گفت:  سه‌شنبه هفته جاری بارش پراکنده در گیلان پیش‌بینی می‌شود و به دلیل وزش باد گرم جنوبی در آخر هفته برای گیلان، مازندران و گلستان افزایش دمای 5 تا 7 درجه ای خواهیم داشت که باعث ذوب شدن برف ، بالاآمدن آب رودخانه ها و وقوع بهمن در جاده های کوهستانی می‌شود. تا چهارشنبه در اغلب مناطق جوی آرام خواهیم داشت که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی است.

وی افزود: برای جنوب‌شرق تا صبح سه‌شنبه تداوم سرما پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.از روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد می‌شود و شمال غرب را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما تا اواخر وقت در کلان‌شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، قزوین، اراک، تبریز و مشهد به دلیل پایداری جو هوا آلوده است.

نقشینه ادامه داد: آسمان تهران امروز و فردا صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و روند افزایش نسبی دما و غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ