کد خبر: ۱۶۵۲۸۱
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳

تولید سیمان با قیمت‌های قبلی به صرفه نیست / هشدار به تعطیلی شرکت ها
دبیر انجمن صنعت :

تولید سیمان با قیمت‌های قبلی به صرفه نیست / هشدار به تعطیلی شرکت ها

دبیر انجمن صنعت سیمان با اعلام اینکه تولید و فروش با قیمت‌های قبلی صرفه اقتصادی ندارد،گفت: در صورت ادامه روند فعلی، بخش قابل‌ توجهی از شرکت های سیمانی تعطیل می شوند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا شیخان با اعلام اینکه شرکت های سیمانی از ابتدای سال، نسبت به افزایش هزینه‌های تولید معترض و تاکید داشتند در سایه قیمت‌گذاری دستوری و غیرمنطقی از پس تامین هزینه‌ها بر نمی‌آیند به مهر گفت : در چنین شرایطی و با رشد قیمت مازوت، تولید و فروش سیمان با قیمت‌های قبلی صرفه اقتصادی ندارد.

وی ادامه داد: رشد تورم، افزایش هزینه مواد اولیه ، دستمزد نیروی انسانی و ... موارد جدیدی نیستند و شرکت های صنعت سیمان از سال گذشته تاکنون نسبت به این مسائل و سخت‌تر شدن مسیر هشدار داده‌اند اما در سایه قیمت دستوری، نه‌ تنها اقدام مثبتی اجرا نمی‌شود بلکه هر روز تصمیمات جدید ،  ضربه‌های جبران‌ناپذیر وارد می‌کند.

شیخان افزود: سیاست‌های اشتباه هر روز مانعی تازه می‌تراشد و این موانع به ‌قدری جدی است که انگار متولیان از هیچ اقدامی برای توقف تولید فروگذار نمی‌کنند.بنابراین نباید به تداوم فعالیت شرکت های سیمانی امیداور بود و بدون تردید در صورت ادامه روند در آینده نزدیک باید شاهد تعطیلی بخش قابل‌ توجهی از شرکت های سیمانی ماند که به ‌معنی از بین رفتن موقعیت‌های شغلی متعدد است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ