کد خبر: ۱۶۵۸۰۸
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

مدعیان فروش نفت و دور زدن تحریم‌ها یک بشکه هم نفروختند!
معاون اول رئیس‌جمهور:

مدعیان فروش نفت و دور زدن تحریم‌ها یک بشکه هم نفروختند!

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه با راهکارهایی نفت را به فروش رسانده و پول آن بازگردانده شد، گفت: مدعیان فروش نفت و دور زدن تحریم‌ها یک بشکه هم نفروختند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسحاق جهانگیری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان یزد، تامین مالی در دوران تحریم را موضوعی مهم توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کاهش اتکا بودجه به نفت بود. طی سال جاری ۵۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه هزینه شده و کمتر از ۹ هزار میلیارد تومان آن از درآمد نفت بدست آمده است.

وی افزود: با راهکارهایی نفت با ده‌ها خطر و ریسک به فروش رسانده و پول آن را بازگردانده شد. یک دلار از پول نفت در این میان تلف نشد و نه‌ تنها فردی مثل بابک زنجانی که افرادی بسیار کوچک‌تر از وی بوجود نیامدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در نشستی در حضور رهبر معظم انقلاب فردی مدعی شد شخصی را می‌شناسد که می‌تواند روزانه ۲ میلیون بشکه نفت بفروشداما همه تنها مدعی بودند و نتوانستند حتی یک بشکه نفت به فروش برسانند.

جهانگیری گفت: عده‌ای شعار می‌دادند باید ارز ۴۲۰۰ تومانی از کالاهای اساسی حذف شود. باید نام افرادی که از ارز دولتی سوء استفاده کردند ،سربازان آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران لقب داد که دستگاه قضایی با شدت با این سوء استفاده‌گران برخورد خواهد کرد. باید در برابر تحریم‌های احتمالی آمادگی داشت تا توطئه دشمنان خنثی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ