کد خبر: ۱۶۵۸۳۲
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

نسل جدید سانتافه هیبریدی ۲۰۲۱ رونمایی شد / مشخصات
برای هفت سرنشین :

نسل جدید سانتافه هیبریدی ۲۰۲۱ رونمایی شد / مشخصات

هیوندای نسل جدید سانتافه با قیمت پایه ۴۰.۲ هزار پوند را رونمایی کرد که علاوه بر تغییر ظاهری به صورت هیبریدی برای هفت سرنشین تولید و ابتدا در اروپا عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اتوکار، هیوندای از نسل جدید سانتافه رونمایی کرد که نسبت به نسخه های قبلی، علاوه بر تغییر ظاهری به صورت هیبریدی برای هفت سرنشین تولید و در مرحله نخست در اروپا عرضه خواهد شد. 

بر اساس این گزارش، قیمت پایه این خودرو  ۴۰.۲ هزار پوند و دارای موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و باتری لیتیومی است که قدرت تولید ۲۲۷ اسب بخار را دارد و به ازای هر کیلومتر پیمایش، ۱۶۸ گرم کربن دی اکسید تولید می شود. 

عملکرد نسل جدید در مصرف سوخت نسبت به نسخه قبلی پنج درصد بهتر و تلاش شده با استفاده از طراحی آیرودینامیکی مدرن کارایی خودرو در شتاب گیری و مصرف سوخت بهتر شود. 

در فضای داخلی، نمایشگرهای سه بعدی جدید به سرنشینان این امکان را می دهد که تجربه خوبی از رسانه های صوتی و تصویری داشته باشند. نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی قابلیت کنترل بسیاری از اجزای خودرو را فراهم می کند. 

در این محصول از چراغ های LED جدید استفاده شده که ظاهری مدرن تر و خشن تر به خودرو داده است. چراغ های عقب خودرو هم به طور کامل بازطراحی شده اند. امکانات نسل های قبلی نظیر سیستم هشدار عابر پیاده، تشخیص ترافیک، جهت یابی، سنسور پارک، سیستم تعلیق هوشمند، سیستم گرمایش و سرمایش و تنظیم صندلی سرنشینان و راننده به مانند نسل های قبلی در نسل جدید هم به کار رفته اند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ