کد خبر: ۱۶۶۲۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷

سه سیاست مهم درباره تغییر دامنه نوسان/ تعیین عدد به سازمان واگذار شد
توسط شورای عالی بورس تصویب شد:

سه سیاست مهم درباره تغییر دامنه نوسان/ تعیین عدد به سازمان واگذار شد

سخنگوی شورای عالی بورس از تصویب سه سیاست کلی درباره تغییر دامنه نوسان خبر داد و گفت: تعیین عدد به سازمان بورس واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد علی دهقان دهنوی از تصویب سه سیاست کلی درباره تغییر دامنه نوسان توسط شورای عالی بورس خبر داد و به سنا گفت: اولا افزایش دامنه نوسان مورد تاکید شورا قرار گرفت، ثانیا این افزایش به شکل تدریجی همراه با اطلاع رسانی کامل و آمادگی بازار انجام می شود و ثالثا مقرر شد همراه با سیاست افزایش دامنه نوسان ، فرهنگ سازی و ترویج روش های سهامداری غیر مستقیم نیز انجام شود .

وی افزود:  با این سه سیاست کلی، تعیین عدد دامنه نوسان به سازمان بورس واگذار شد. همچنین جمع بندی ها در روزهای بعدی انجام و نظرات صاحب نظران و کارشناسان نهادهای مالی اخذ می شود تا در نهایت به تصمیمی رسید که مورد نظر و اجماع  طیف وسیع سهامداران باشد. دو موضوع دیگر هم در دستور کار نشست بود. یکی بودجه ۱۴۰۰ سازمان بورس که خوشبختانه به تصویب رسید و دستور سوم به اوراق مالی جدید اختصاص داشت که طراحی آن در سازمان بورس و بورس انرژی انجام شده و به تایید شورای فقهی هم رسیده بود.

دهقان دهنوی ادامه داد: خوشبختانه شورای عالی بورس هم این موضوع را تصویب کرد و اوراق صرفه جویی انرژی برای کارخانه ها و شرکت های مختلفی که بتوانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، طراحی و اجرا خواهد شد . این صرفه جویی در قالب اوراقی خواهد بود که در بازار مورد داد و ستد قرار می گیرد و قابلیت  نقدشوندگی خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ