کد خبر: ۱۶۶۴۰۷
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۱۲

برنامه ذوب آهن برای افزایش ۱۰۰ درصدی تولیدات ریلی در سال جدید
مدیرمهندسی نورد شرکت خبر داد:

برنامه ذوب آهن برای افزایش ۱۰۰ درصدی تولیدات ریلی در سال جدید

مدیرمهندسی نورد ذوب آهن با بهبود ظرفیت خط تولید و ورود تجهیزات و فناوری‌های جدید از برنامه افزایش ۱۰۰ درصدی تولیدات ریلی خبر داد و گفت: عمده تمرکز بر روی تولید ریل برون شهری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدامین یوسف‌زاده با اشاره به تولید سه برابری ریل ذوب آهن در مقایسه با سال گذشته به فولادبان گفت: حجم تولید سال جاری به ۵۰ هزار تن رسیده که امید می رود سال آینده با توجه به بهبود ظرفیت خط تولید و ورود تجهیزات و فناوری‌های جدید بتوان تولیدات ریلی‌ را به دو برابر حجم سال جاری رساند و حتی بازارهای صادراتی ایجاد کرد.

وی افزود: تاکنون سه ریل به سفارش شرکت قطار شهری (مترو) با ویژگی‌های خاص شامل ریل اکسچرنا برای متروی اصفهان، ریل UFC60 برای تحویل به متروی تهران و ریل USA54 برای متروی مشهد ابلاغ و تولید شده است.

این مدیرمهندسی نورد با بیان اینکه ذوب آهن قابلیت تولید هرگونه ریلی را دارد، تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی برای تولید انواع ریل وجود ندارد ولی عمده تمرکز بر روی تولید ریل برون شهری است و چون حجم سفارش دولت برای انواع ریل بسیار زیاد است، تعهد به دولت هم فوق‌العاده بالا است.

یوسف‌زاده ادامه داد: تولید ۱۰۰ درصدی هر نوع ریلی که در داخل به آن برای مترو نیاز باشد، پذیرفته می شود و هرجا که ریل نیاز داشته باشد برای آن تولید خواهیم داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ