کد خبر: ۱۶۶۶۰۴
۱۱:۶ - ۱۴۰۰/۱/۱۷

تورهای ترکیه لغو شد / وعده بازگشت وجوه به مسافران
سخنگوی وزارت کشور :

تورهای ترکیه لغو شد / وعده بازگشت وجوه به مسافران

سخنگو و معاون هماهنگی وزارت کشور از مصوبه ستاد کرونا مبنی بر لغو فوری تورهای ترکیه و تعیین مراکز آزمایشگاهی مورد تایید در خارج خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سلمان سامانی درباره لغو سفرها به مقصد ترکیه گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا، مقرر شد وزارت میراث فرهنگی لغو تور ترکیه را فوراً به شرکت های گردشگری ابلاغ و جمعیت هلال احمر نسبت به ارتقای مراقبت های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و تشدید کنترل مسافران ورودی اقدام کند.

وی افزود: وزارت بهداشت با همکاری وزارت خارجه و وزارت راه ، نسبت به تعیین مراکز آزمایشگاهی مورد تایید در خارج و اطلاع رسانی به شهروندان و شرکت های هواپیمایی اقدام خواهد کرد تا افراد صرفا با ارائه گواهی سلامت معتبر وارد کشور شوند.

حسین ذی بخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری هم درباره بازگشت پول تور و بلیت پروازهای ترکیه به مسافران ، گفت: بازگرداندن پول بلیت به مسافران صنعت هوانوردی در تمام دنیا طی یک سال گذشته به یک اصل تبدیل شده و وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری هم به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده اند که در صورت لغو پروازها ، وجوه دریافتی باید عودت شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ