کد خبر: ۱۶۸۱۵۸
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۲/۲۸

ادعای سنگین وزیر اسبق راه درباره نقش روحانی در تورم بزرگ !

ادعای سنگین وزیر اسبق راه درباره نقش روحانی در تورم بزرگ !

وزیر اسبق راه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری مدعی شد روحانی با کمک ۴۰ هزار میلیارد تومانی به موسسات مالی ، عامل تورم بزرگ و افزایش۲۸۰ هزار میلیارد تومانی پایه پولی بود !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، عباس آخوندی که یکی از ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری است در ادعایی سنگین ، گفت : در حالی مخالف کمک دولت به مال باختگان موسسات مالی بودم که در یکی از جلسات هیات دولت، روحانی اعلام کرد 11 هزار میلیارد تومان به مال باختگان موسسات پرداخت شود اما حدود 40 هزار میلیارد تومان داده شد. همین عامل زمینه افزایش پایه پولی و نقدینگی 280 هزار میلیارد تومانی و تورم بزرگ را فراه کرد .

وی افزود:‌ دولت ضامن این کار نبود. چرا که برخی افراد آگاهانه ، سپرده‌های بزرگ با سودهای بسیار زیاد تا 80 درصد (به گفته رئیس وقت بانک مرکزی) در سال دریافت کرده‌ بودند. سوپرمارکت‌ها هم از دولت مجوز دارند. پس اگر مرتکب تخلفی شود باید دولت ضامن آنها باشد ؟

آخوندی ادامه داد: به دلیل اختلاف نظر با رئیس جمهور، 21 آذر 96 یعنی کمتر از 4 ماه پس از تشکیل دولت، استعفا دادم. چرا که از همان ابتدا دریافتم هیچ نور موفقی در پیشانی دولت دوم روحانی دیده نمی‌شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ