کد خبر: ۱۷۴۴۹۳
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۶/۶

فهرست جدید کیفیت خودروها اعلام شد / سه محصول با ۵ ستاره

فهرست جدید کیفیت خودروها اعلام شد / سه محصول با ۵ ستاره

طبق آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در تیرماه، سه خودرو سبک و سنگین قادر به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شده اند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در تیر ماه توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت منتشر شد.

سه خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در فهرست قیمتی 2، وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن‌رو، سه ستاره کیفی کسب کردند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی بدست آوردند.

یک خودروی سبک با 5 ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو 7 تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد. در فهرست قیمتی 2، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC_S5 و JAC_S3 کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 شرکت سیف خودرو، تیگو 5 و آریزو 5 توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد. در فهرست قیمتی سه نیز برلیانس H330 اتوماتیک پارس خودرو 3 ستاره کیفی کسب کرد.

تولید 6 خودرو سواری با 4 ستاره کیفی

در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو 5 ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو 207 ، پژو 207 اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو 207 اتوماتیک پانورمای ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی بدست آوردند.

در این فهرست قیمتی رانا پلاس، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند. سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان ، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو 405 ایران خودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا نیز سه ستاره کیفی کسب کردند. در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا 4 ستاره بدست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا 2 شرکت سایپا و ساینای پارس خودرو موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز 3 ستاره دریافت کردند. ساینا پلاس و تیبا پلاس شرکت سایپا سیتروئن و ساینا S7 پارس خودرو نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

2 خودروی سنگین با 5 ستاره کامل کیفی

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو 85NMR و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب 5 ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی بدست آوردند. در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAWJ6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون AUMAN H4 ایران خودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C7 متعلق به شرکت پیلسان نیز 4 ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT490 دیما دیزل نیز 4 ستاره بدست آورد.

در بخش مینی بوس، مینی بوس پگاسوز سحر شرکت بهمن دیزل 3 ستاره کیفی و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد. در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل 4 ستاره کیفی را بدست آورد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ