کد خبر: ۱۷۴۸۱۹
۱۰:۲ - ۱۴۰۰/۶/۱۵

توضیح زیرمجموعه هلدینگ شیر درباره ثبت افزایش سرمایه ۶۸ درصدی

توضیح زیرمجموعه هلدینگ شیر درباره ثبت افزایش سرمایه ۶۸ درصدی

زیرمجموعه هلدینگ شیر از رفع نقص مدارک و مستندات افزایش سرمایه ۶۸ درصدی از محل تجدید ارزیابی در اداره ثبت رشت و اقدام جهت رفع این مسئله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پگاه گیلان از برطرف شدن نقص مدارک و مستندات افزایش سرمایه 68 درصدی از محل تجدید ارزیابی در اداره ثبت رشت و اقدام جهت رفع نقص ثبت سرمایه در اداره ثبت شرکت های تهران خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد 3.7 درصدی قیمت سهام روبرو شد.

براین اساس، "غگیلا" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم ثبت افزایش سرمایه اعلام کرد: مدارک و مستندات افزایش سرمایه شرکت در اداره ثبت شرکت های رشت درحال بررسی است که توسط کارشناسان اداره ثبت نواقصی مطرح شد که همگی برطرف شد و آخرین نقص اعلام شده، صدور مجوز ثبت سرمایه از طرف اداره نظارت بر ثبت شرکت های تهران است که به پیوست ارائه می شود.

بنابراین گزارش، پگاه گیلان یکم اردیبهشت مجوز افزایش سرمایه 68 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 20 به 33.6 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود. مجمع فوق العاده هم 18 ازدیبهشت برگزار و افزایش سرمایه به تصویب رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ