کد خبر: ۱۷۸۹۵۶
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۹

رونمایی از محصول جدید شرکت فرابورسی با قیمت یک میلیارد و ۴۰ تومانی

رونمایی از محصول جدید شرکت فرابورسی با قیمت یک میلیارد و ۴۰ تومانی

محصول جدید شرکت فرابورسی بهمن‌ دیزل با قیمت یک میلیارد و ۴۰ تومانی و وعده تولید ۳۶۰ دستگاه تا پایان سال ، رونمایی شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در جریان رونمایی از محصول جدید زیرمجموعه فرابورسی بهمن دیزل در چهار نوع مدل ۸. ۵ تن کابین دار و تک کابین و ۶ تن کابین دار و تک کابین گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان وزارت صنعت و نمایندگان مجلس، بارقه‌های امید را در دل تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و صنعتی زنده می‌کند.

وی ادامه داد: حمل‌ و نقل به مثابه خونی در رگ‌های اقتصادی است اما در سال‌های اخیر ، دچار فرسودگی شده است. با این حال گروه بهمن بیش از ۶۰ درصد سهم بازار کامیونت را در اختیار دارد. در آینده نزدیک هم بهمن‌دیزل و سیباموتور وارد تولید حمل و نقل مسافری و اتوبوس با ۱۸ طرح توسعه خواهند شد .

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل هم با اعلام اینکه کامیونت‌های فورس طبق آخرین استانداردهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تولید شده، گفت: این محصول تا به امروز 80 دستگاه تولید شده و از 15 آذرماه با گارانتی 50 هزار کیلومتری یا یک سال تحویل خواهد شد. پیش بینی می‌ شود تا پایان سال 360 دستگاه دیگر تولید شود .

به گفنه وی قیمت نوع 8.5 تن کامیونت فورس، حدود یک میلیارد و 40 میلیون تومان بوده اما در دور جدید با قیمت 949 میلیون تومان عرضه خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ