کد خبر: ۱۸۱۹۹۵
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱

راه‌اندازی میز صنعت آنلاین برای شناسایی و رفع چالش های صنایع بورسی
رئیس سازمان بورس خبر داد:

راه‌اندازی میز صنعت آنلاین برای شناسایی و رفع چالش های صنایع بورسی

رئیس سازمان بورس از راه‌اندازی میز صنعت آنلاین برای صنایع مختلف با هدف شناسایی و رفع چالش ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید عشقی در دومین دوره آموزشی ناشران بازار سرمایه که بصورت وبینار با حضور بیش از ۷۰۰ عضو هیات‌مدیره و مدیران بازار سرمایه برگزار شد با اشاره به اینکه ارتباط مستقیم آنلاین با صنایع مختلف یکی از بحث‌های جدی در سازمان بورس است ، گفت: با راه‌اندازی اداره دائمی به نام میز صنعت، می‌توان مسائل، مشکلات و چالش‌های صنایع مختلف را جمع‌بندی کرد.

وی افزود: این دوره آموزشی در راستای ارتقای سواد مالی و فرهنگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه برگزار می شود. شرکت‌های پذیرفته‌ شده به واسطه قوانین و دستاورد‌های موجود، مسئولیت‌هایی دارند که ممکن است به دلیل نداشتن آشنایی کافی با مشکلاتی مواجه شوند. زیرا با درگیر شدن بخش عمده‌ای از مردم در بورس ، انتظارات از بازار به‌ شدت افزایش یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این خصوص وظیفه اصلی بر دوش شرکت ها است تا از طریق توسعه فعالیت‌ها ، افزایش سرمایه و استفاده از این ابزار‌ها، نهاد‌های مالی و بازار سرمایه بتوانند کسب‌ و کار را در زنجیره‌های تولید توسعه داده و به ارتقای بازار کمک کنند.

عشقی گفت: برگزاری این دوره در مرکز مالی ایران باعث نزدیکی همزبانی بیشتر ارکان بازار و ناشران است تا بتوانند به توسعه شرکت‌ها کمک کرده و ناشران نیز نقش مفیدتری ایفا کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ