کد خبر: ۱۸۹۳۳۳
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۲/۲۸

گرانی ۳۰ تا ۸۰ درصدی محصولات شوینده تکذیب شد / نقش منفی اعضا انجمن !
توسط مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار:

گرانی ۳۰ تا ۸۰ درصدی محصولات شوینده تکذیب شد / نقش منفی اعضا انجمن !

گرانی ۳۰ تا ۸۰ درصدی انواع محصولات شوینده از سوی مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار تکذیب و اعلام شد این اقدام ناشی از برخی اعضای انجمن و با هدف درافت مجوز افزایش قیمت است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار در واکنش به اعلام گرانی 30 تا 80 درصدی انواع محصولات شوینده به ایرنا گفت: تاکنون هیچ بحثی در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده نشده و هر گونه افزایش قیمت، بدون مجوز است. نامه منتشره هم بدون تاریخ، امضا و مهر بوده و به نظر می‌رسد ناشی از فضاسازی برخی اعضای انجمن و به‌منظور دریافت مجوز افزایش قیمت باشد.

براساس این گزارش، طبق دستور معاون اول رییس‌جمهوری، تغییر قیمت تمام محصولات و کالاها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار اعمال خواهد شد اما انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی با اشاره به جلسه ۲۵ اردیبهشت هیات مدیره با حضور نمایندگان شرکت‌های عضو، اعلام کرد: پس از مذاکرات و توصیه هیات مدیره، حاضرین توافق کردند با توجه به شرایط حساس کنونی و در جهت حمایت از مصرف کنندگان محصولات این صنعت و همراهی با دولت، مرحله اول تعدیل قیمت محصولات به شرح جدول ذیل از ۲۶ اردیبهشت تولید و از اول خرداد محصولات با قیمت های جدید به منظور جلوگیری از هرگونه کمبودی در بازار عرضه شود.

مابه تفاوت افزایش قیمت مصوب با قیمت های کارشناسی هیات مدیره انجمن در صورت عدم افزایش قیمت مواد اولیه و سایر نهاده های تولید حداکثر ظرف مدت دو ماه اعمال خواهد شد. ( خمیردندان و صابون ۳۰ درصد، پودرهای شوینده ۲۰ درصد و سایر محصولات شوینده و بهداشتی ۱۰ درصد افزایش قیمت یابد.)

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ