کد خبر: ۱۹۱۹۱۴
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۴/۱۵

مردم اثر نتایج فعالیت شرکت های بزرگ را بزودی می بییند/ عامل اصلی تورم
رئیسی در هیئت دولت :

مردم اثر نتایج فعالیت شرکت های بزرگ را بزودی می بییند/ عامل اصلی تورم

رئیس جمهور با اعلام اینکه نقدینگی سرگردان باعث تورم و نابسامانی‌ اقتصادی شده، گفت: شرکت‌های بزرگ فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک نتایج اقدامات را خواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت با توصیه به وزارت کشاورزی برای تولید محصولات در کشورهای همسایه و استفاده از خط اعتباری و سرمایه‌های داخلی و خارجی برای رشد سرمایه‌گذاری، گفت: تفاهم‌نامه 7 میلیارد دلاری توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان از شاخص‌های مهم اتکاء به توان داخلی و استفاده از سرمایه‌ها و نقدینگی و هدایت به تولید بوده و در این صورت رشد این متغیر باعث نگرانی نخواهد بود. این نقدینگی سرگردان است که باعث تورم و نابسامانی‌های اقتصادی شده است.

وی ادامه داد: با امضا این تفاهم‌نامه که گامی مهم در افزایش سرمایه‌گذاری در تولید است، شرکت‌های بزرگ فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک ثمرات و نتایج این اقدامات را خواهند دید. مشارکت بانک‌ها در اجرای اینگونه طرح‌ها هم عامل تحرک و اعتماد بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری است.

رئیسی افزود: واردات هر نوع کالا باید مستند و تابع مقررات و دارای اسناد قانونی باشد و قبل از ورود کالا به گمرکات باید همه ابعاد قانونی واردات در مبدأ رسیدگی تا از انتقال به گمرک و سپس توقف به دلایل مختلف، جلوگیری شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ