کد خبر: ۱۹۳۱۸۷
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۵/۲۶

نتیجه دومین و سومین عرضه خودرو با فروش ۲۹ و ۲۶ درصدی بالاتر از قیمت پایه
پس از ۵۰ دقیقه رقابت خریداران در بورس کالا رخ داد:

نتیجه دومین و سومین عرضه خودرو با فروش ۲۹ و ۲۶ درصدی بالاتر از قیمت پایه

نتیجه دومین و سومین عرضه خودرو در بورس کالا با فروش ۹۰ و ۸۵ فیدلیتی با ۲۹ و ۲۶ درصدی بالاتر از قیمت پایه و میانگین ۹۹۶ و ۹۶۰ میلیون تومانی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، امروز ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور در بورس کالا عرضه شد. عرضه ۸۵ دستگاه از این خودروها فیدلیتی ۷ نفره تیپ ۲ مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره تیپ ۲ سفید است که با قیمت های ۷۷۲ میلیون تومان انجام شد.

براساس این گزارش همچنین ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک سفید به قیمت ۷۵۸.۵ میلیون تومان و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱.۵ میلیون تومان عرضه می شوند.

پس از ۵۰ دقیقه رقابت خریداران، ۹۰ دستگاه فیدلیتی سفید ۷ نفره که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومانی در بورس کالا عرضه شد با میانگین قیمتی ۹۹۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۸۸ تومان و رقابت ۲۹ درصدی معامله شد.

همچنین ۸۵ دستگاه فیدلیتی مشکی ۵ نفره که با قیمت پایه ۷۵۸.۵ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شده بود پس از ۱۵ دقیقه رقابت خریداران با میانگین قیمتی بیش از ۹۶۰ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان و رقابت ۲۶.۵۹ درصدی معامله شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ