کد خبر: ۱۹۷۵۲۲
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۹/۹

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با فروش ۱۷۴ خودرو شاسی بلند
در سه نوبت رقم خورد:

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با فروش ۱۷۴ خودرو شاسی بلند

نتیجه عرضه امروز ۱۷۴ خودرو شاسی بلند در بورس کالا با ثبت فروش کلیه محصولات به میانگین قیمت ۱.۳۵۲، ۱.۲۹۱ و ۱.۳۲۰ میلیارد تومانی در سه نوبت همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز 174 دستگاه لاماری ایما متعلق به آرین پارس موتور شامل 68 دستگاه مشکی، 68 دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری با موعد تحویل 70 روزه و 19 بهمن ماه در بورس کالا عرضه شود.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید این محصول 25 درصد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو بود. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، در اولین نوبت با عرضه 68 لاماری ایما مشکی به قیمت پایه 981 میلیون تومان و ثبت تقاضای 506 دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی 1.352 میلیارد تومان و رقابت 37.8 درصدی معامله شد.

در دومین نوبت با عرضه 38 لاماری ایما خاکستری به قیمت پایه 981 میلیون تومان و ثبت تقاضای 188 دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی 1.291 میلیارد تومان و رقابت 34.5 درصدی به فروش رفت.

در سومین و آخرین نوبت با عرضه 68 دستگاه لاماری ایما سفید به قیمت پایه 981 میلیون تومان و ثبت تقاضای 368 دستگاهی ، محصول با میانگین قیمتی 1.320 میلیارد تومان و رقابت 2.2 درصدی به فروش رفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ