کد خبر: ۲۰۰۰۸۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

نتیجه اولین عرضه ربع سکه در بورس کالا با خرید ۲۸۰۰ قطعه به قیمت ۷.۲ میلیونی

نتیجه اولین عرضه ربع سکه در بورس کالا با خرید ۲۸۰۰ قطعه به قیمت ۷.۲ میلیونی

نتیجه اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه در بورس کالا با اقدام ۷۴۴ حقیقی برای خرید ۲۸۰۰ قطعه به قیمت ۷.۲ میلیون تومان همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی ، قرار بود از شنبه 500 هزار قطعه ربع سکه به مدت سه روز کاری در بورس کالا عرضه شود.

خریداران می‌توانند 5 روز کاری بعد از خرید سکه در بورس به خزانه بانک‌های عامل مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به بورس بصورت فیزیکی، معادل سکه‌ های خریداری شده را تحویل بگیرند اما نمی توانند بعدا در بورس بفروشند.

همچنین تمام اشخاص حقیقی بیش از 18 سال دارای کد ملی می‌توانند حداقل یک و حداکثر 5 ربع سکه خریداری کنند و باید در ساز و کار حراج ناپیوسته حضور یابند. سفارشات ارسال شده باید مضربی از 100 باشد ( هر 100 سفارش معادل یک ربع سکه) و ربع سکه های ‌تحویل داده شده به مشتریان بدون بسته بندی است.

بر اساس این گزارش با آغاز معاملات از ساعت 9 صبح، ربع سکه در بورس کالا 7.2 میلیون تومان قیمت خورد درحالی که در بازار آزاد حدود 7.7 میلیون تومان معامله می‌شود. به این ترتیب در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، 744 حقیقی برای خرید 2800 قطعه ربع سکه به قیمت 7.2 میلیون تومان اقدام کردند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ