کد خبر: ۲۰۸۹۹۶
۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱/۲۹

توقف نماد

توقف نماد "وبانک، اخابر" و ۱۳ شرکت دیگر + تعلیق و تمدید تعلیق دو سهم

نمادهای "وبانک و اخابر" به همراه ۱۳ شرکت دیگر بورسی و فرابورسی بسته و دو سهم نیز مشمول تعلیق و تمدید تعلیق تا نیمه اردیبهشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در چهارمین روز کاری هفته، نماد شرکت های آسیاتک،آهنگری‌ تراکتورسازی‌، داروسازی‌ کوثر، سنگ آهن گهر زمین، برق و انرژی پیوندگستر پارس و تپسی به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های مخابرات ایران، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، شیشه‌ و گاز و سرامیک‌های‌صنعتی‌ اردکان‌ برای یک روز و قند ارومیه، بانک سرمایه ، نیرو سرمایه ، احیاء صنایع خراسان و سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز برای دو روز کاری از تابلو خارج شدند.

نماد معاملاتی بیمه حکمت صبا  تا 13 اردیبهشت تعلیق و تعلیق پدیده شاندیز که از 18 بهمن سال با توقف و تعلیق مواجه است تا 13 اردیبهشت تمدید شد.

بازارگردانی سهام بانک شهر و صنعت روی زنگان هم شروع شد.

ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات دیروز سهام شرکت های بورسی و فرابورسی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سیمان ایلام،تجارت الکترونیک پارسیان،به پرداخت ملت، فولاد خوزستان(فخوز)، تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌(کماسه)، گروه صنعتی سپاهان، مهندسی فیروزا، دارویی تهران شیمی، نساجی بروجرود و نئوپان 22 بهمن شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ