کد خبر: ۲۰۹۸۶۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲

آخرین وضعیت افزایش سرمایه

آخرین وضعیت افزایش سرمایه "شپلی" از تجدید ارزیابی و تکمیل ظرفیت کارخانه

شرکت پلی اکریل درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و تکمیل ظرفیت کارخانه اکریلیک ۲، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پلی اکریل درخصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و تکمیل ظرفیت کارخانه اکریلیک ۲، دست به شفاف سازی زد.

بر اساس این گزارش، محمد کاظمی مدیرعامل "شپلی" در خصوص موارد مطروحه در مجمع ۳۱ فروردین با موضوع وضعیت خروج از ماده ۱۴۱ از طریق افزایش سرمایه از طبقه ارزیابی مجدد زمین های شرکت و تکمیل ظرفیت کارخانه اکریلیک ۲ اعلام کرد: موضوع افزایش سرمایه شرکت در دست بررسی توسط کارشناسان کانون کارشناسان است. به محض ارائه گزارش موضوع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

اقدامات لازم جهت به حداکثر رساندن ظرفیت کارخانه اکریلیک ۲ بصورت شبانه روزی در حال انجام و امید است تا پایان خرداد ماه شرایط لازم جهت این افزایش ظرفیت مهیا شود. قطعاً به محض فراهم شدن شرایط، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرایندهای شیمیایی و ریسندگی از ابتدا تا انتهای دو خط در حال بررسی و آماده سازی است. همچنین ماده اصلی اکریلونیتریل برای حداکثر ظرفیت دو ماه خرید قطعی شده و استعلام خرید های آتی نیز در دست اقدام و تامین مواد کمکی مورد نیاز در حال پیگیری مجدانه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ