کد خبر: ۲۱۰۲۸۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۱۹

بازدید رییس سازمان بورس از غرفه چهار سوق مالی پارسیان

بازدید رییس سازمان بورس از غرفه چهار سوق مالی پارسیان

رییس سازمان بورس در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی از غرفه چهارسوق مالی پارسیان بازدید کرد و این گروه را از نوآوران ارائه خدمات جامع و یکپارچه به مشتریان در تمام حوزه ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید عشقی رییس سازمان بورس در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی از غرفه چهار سوق مالی پارسیان بازدید و با کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و حمیدرضا رفیعی مدیر عامل گروه مالی پارسیان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمانه گفت و گوهایی در خصوص فعالیت های بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان در بازار سرمایه و آخرین خدمات این گروه صورت گرفت.

عشقی، بانک و گروه مالی پارسیان را از نوآوران و گروه های توانمند صنعت مالی که خدمات جامع و یکپارچه ای به مشتریان در تمام حوزه ها ارائه می دهند دانست و در خصوص جدیدترین دستاورد سازمان بورس در سامانه سجام توضیحاتی ارائه داد.

در روز سوم نمایشگاه نیز غرفه چهارسوق مالی پارسیان شاهد رفت و آمد مقامات مسئولین حوزه مالی بود و بازدیدکنندگان ضمن بازدید از این غرفه در دوره های مختلف آموزشی از جمله دوره آشنایی با بیمه شخص ثالث و نحوه انتقال تخفیفات آن و همچنین دوره های آشنایی با جدیدترین نرم افزارهای کارگزاری بورس و همچنین لیزینگ شرکت کردند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ