کد خبر: ۲۱۱۰۶۵
۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۴/۱۴

استفاده جدید دولت از بورس کالا با تاسیس تالار اختصاصی مولدسازی دارایی‌ها!

استفاده جدید دولت از بورس کالا با تاسیس تالار اختصاصی مولدسازی دارایی‌ها!

سخنگوی اقتصادی دولت با اعلام استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه، وعده تاسیس تالار اختصاصی مولدسازی دارایی ها در بورس کالا و طی هفته‌های آینده داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی که با انتقاد عدیده ای از سوی فعالان بازار سرمایه مواجه است از بهره گیری جدید دولت از ظرفیت بازار سرمایه برای مولدسازی دارایی ها خبر داد و به سنا گفت: در زمینه واگذاری اموال منقول و غیرمنقول در ۳ ماه اول سال، ۲.۴ هزار میلیارد تومان واگذاری اموال غیرمنقول دولتی انجام شد.

وی افزود: این رقم نسبت به ۱۰۰ روز اول سال قبل ۵.۵ برابر است اما برای مولدسازی دارایی دولت از طریق بازار سرمایه، مقدماتی لازم بود. به طوری که طی دو ماه نخست سال جلساتی بین بورس کالا ، سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد تا سامانه‌های دو طرف به هم متصل و آیین‌نامه‌ های انتشار و عرضه یکسان شود که در حال انجام است.

خاندوزی ادامه داد: برای اولین بار است که دولت به منظور شفافیت موضوع و در اختیار قرار دادن اطلاعات کامل مولدسازی دارایی‌ها به شکل سرخط به عموم اصرار داشت اعتماد حداکثری فراهم شود. چرا که متاسفانه دولت میراث‌دار عدم اطمینان بین بخش‌هایی از مردم که سال‌های قبل وجود داشته و دارد، است. هفته‌های آینده تالار اختصاصی مولدسازی دارایی دولت در بورس کالا تاسیس و فعال می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ