کد خبر: ۲۱۲۲۰۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۴/۲۰

افتتاح امروز تالار اختصاصی مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالا

افتتاح امروز تالار اختصاصی مولدسازی دارایی های دولت در بورس کالا

تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، امروز رونمایی و همه فرایندها از شناسایی املاک تا قیمت‌گذاری شفاف و معاملات در بستر بورس کالا انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیرو اظهارات وزیر اقتصاد مبنی بر عرضه املاک مازاد دولتی در تالار اختصاصی مولدسازی بورس کالا، تفاهم‌نامه‌ سه جانبه ای بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز وکلا و مشاوران قوه قضائیه منعقد شد که هدف آن فراهم شدن زمینه قیمت گذاری سریع، دقیق و شفاف دارایی‌های مازاد دولت است.

بر اساس این گزارش، مقرر شده امروز از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت رونمایی شود که در آن همه فرایندها از شناسایی املاک تا قیمت‌گذاری شفاف و پس از آن معاملات در بستر بورس کالا انجام خواهد شد.

آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه ۲۱ دی‌ سال گذشته به پیشنهاد مشترک وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه و به استناد مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، تصویب شد.

از زمان ابلاغ مصوبه تاکنون ۲۱۲۶ ملک مازاد دولتی شناسایی شده که ۱۴۳۹ ملک دولتی به عنوان اموال مازاد به تصویب رسیده است. بازدیدهایی از املاک بزرگ استان‌های تهران، گیلان، زنجان، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، مازندان، البرز و کرمان انجام شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ