کد خبر: ۲۱۲۳۵۱
۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۴/۲۵

شناسایی درآمد شرکت سرمایه گذاری از واگذاری ۳۵ درصد از سهام

شناسایی درآمد شرکت سرمایه گذاری از واگذاری ۳۵ درصد از سهام

سرمایه گذاری خوارزمی بعد از واگذاری ۳۵ درصد از سهام شرکت بهره بردار نیروگاه منتظر قائم، رقم درآمد غیر عملیاتی را شناسایی و اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری خوارزمی بعد از واگذاری 35 درصد از سهام شرکت بهره بردار نیروگاه منتظر قائم از شناسایی درآمد غیر عملیاتی 9.3 میلیارد تومانی خبر داد و با توقف یک ساعته نماد ، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، محمد جعفری اناری مدیر عامل توسعه برق و انرژی سپهر اعلام کرد: این شرکت در راستای سیاست‌ها مبنی بر افزایش بهره‌وری، افزایش درآمد ناشی از عمل به تعهدات قراردادی و کاهش هزینه‌های جاری نیروگاه منتظر قائم، ۳۵ درصد از سهام در شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم معادل ۵۲.۵ هزار سهم به قیمت پایه ۲۱۶ هزار تومانی هر سهم و ارزش ۱۱.۳ میلیارد تومان را از طریق برگزاری مزایده به شرکت مدیریت انرژی سپهر واگذار و ۹.۳ میلیارد تومان درآمد غیر عملیاتی ناشی از آن را در دفاتر طی سال گذشته شناسایی و ثبت کرد.

همچنین خداداد غریب‌پور مدیرعامل "وخارزم" اعلام کرد: شرکت مدیریت تولید منتظر قائم شرکت فرعی شرکت توسعه برق و انرژی سپهر (مالک نیروگاه منتظر قائم) بوده و به عنوان بهره‌بردار از نیروگاه منتظر قائم فعالیت می‌کند و واگذاری سهام ارتباطی با نیروگاه منتظر قائم ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ