کد خبر: ۲۱۴۲۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۲/۷/۴

زمان معارفه شرکت ۵۰۰ میلیاردی آماده پذیره نویسی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت ۵۰۰ میلیاردی آماده پذیره نویسی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت پروژه محور گسترش سوخت سبز زاگرس با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا پدیره نویسی سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس با نماد "شگستر" ساعت 15:30 امروز سه شنبه 4 مهر جهت اعلام آخرین برنامه های مالی و عملیاتی بصورت حضوری در محل ساختمان بورس تهران و از طریق لینک www.skyroom.online/ch/shegostar/zagros-green-fuel بصورت آنلاین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس قبل از مرحله بهره برداری به صورت سهامی خاص تاسیس و 13 شهریور سال 92 در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کرمانشاه ثبت شد و اکنون در مرحله قبل از بهره‌برداری است. مرکز اصلی شرکت در کرمانشاه ، شهرک صنعتی بیستون واقع شده است.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران 100 مالکیت سهام این شرکت را در اختیار دارد. سرمایه اولیه شرکت 10 میلیون تومان بوده که طی 6 مرحله به 500 میلیارد تومان رسید. شرکت دارای 1.5 میلیارد سهم ممتاز است.

موضوع فعالیت

موضوع اصلی فعالیت ایجاد، راه‌اندازی و بهره‌برداری از خطوط تولید بیو اتانول و سایر سوخت‌های زیستی، محصولات پتروشیمیایی و پالایشی و انواع محصولات جانبی، انجام کلیه فعالیت‌های طراحی، ساخت، مونتاژ، نصب و راه‌اندازی تجهیزات مربوط به فعالیت و ... است.

برنامه افزایش سرمایه 720 درصدی

شرکت در نظر دارد قبل از مرحله بهره‌برداری سرمایه فعلی را از 500 به 4.09 هزار میلیارد تومان معادل 720 درصد از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل و بهره‌برداری از دو طرح احداث کارخانه تولید بیواتانول سوختی در دو شهر کرمانشاه و باشت برساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ