کد خبر: ۲۱۵۰۰
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲

علت توقف نماد یک شرکت مشخص شد/ رشد ۱۱۲ درصدی قیمت در ۳۳ روز کاری
بورس پرس خبر می دهد:

علت توقف نماد یک شرکت مشخص شد/ رشد ۱۱۲ درصدی قیمت در ۳۳ روز کاری

علت توقف نماد شرکت کنتورسازی که طی ۳۳ روز کاری با رشد ۱۱۲ درصدی قیمت موجب تعجب سهامداران شده بود ، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام و بعد از رشد 112 درصدی قیمت سهام کنتورسازی در 33 روز کاری ( از 978 تومان 23 آبان به 2075 تومان امروز) ، نماد این شرکت 20 میلیارد تومانی متوقف و مدیرعملیات بازار شرکت بورس اعلام کرد این رویداد ناشی از تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم رخ داده است.

پیگیری های بورس پرس نشان می دهد این توقف که همزمان با صف خرید بیش از 3.3 میلیون سهمی و رشد 5 درصدی قیمت انجام شد، ناشی از اعلام مدیران این شرکت مبنی بر انعقاد قراردادی تازه و با اهمیت بوده و قرار است با ارسال نامه ایی ، توضیحاتی درباره این رویداد با اهمیت داده شود.

پیش از این و در 11 مهر ماه ، علی عاملی مدیرعامل کنتورسازی ایران از انعقاد قرارداد تولید صندوق های فروشگاهی با ظرفیت سالانه یک میلیون و 100 هزار دستگاه و برای اصناف کشور ( موسوم به طرح باران و با اتاق اصناف ایران) خبر داده بود.

"آکنتور" در تابلوی فرعی بازار اول معاملات بورس حضور دارد و مجمع سال مالی 29 اسفند 93 را بعد از تاخیر طولانی در 28 شهریور با تقسیم سود 16 تومانی هر سهم برگزار کرد.

این شرکت پیش بینی سود هر سهم مالی اسفند 94 را 2,829 اعلام و در عملکرد سه ماهه 216 ریال معادل 8 درصد را پوشش داده است.

در این میان هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه تا پایان امسال ایران به جرگه کشورهای تولیدکننده انبوه کنتورهای هوشمند خواهد پیوست گفته است اوایل سال ۹۵ تمام کنتورهای مشترکان جدید و کنتورهای موجود هوشمند می شوند.(boursepress.ir/news/20810)

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ