کد خبر: ۲۱۵۰۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۸/۶

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

شرکت ۱۵۵ میلیارد تومانی توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا دوشنبه و سه شنبه معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا با نماد "کرومیت" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 آبان بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا دوم تیر سال 95 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. با حمایت و مشارکت بخش خصوصی در بدو تاسیس فعالیت را با خرید 13 پروانه بهره برداری معدن کرومیت به وسعت 226 کیلومتر  در استان خراسان رضوی شروع کرد. شرکت در آذربایجان شرقی دارای دو محدوده معدنی مس است که پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک این معادن نیز به بهره‌برداری و استخراج برسد.

شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا دارای 60 درصد سهام شرکت صنعت بنا ماشین است که برنامه اصلی این شرکت، فراوری مواد معدنی و تبدیل کانی کرومیت به فروکروم است. کارخانه تولید فروکروم در حال تکمیل و ساخت بوده و طبق آخرین پیش‌بینی‌ها از ابتدای سال با ظرفیت 12 هزار تن تولید فروکروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

شرکت سال 95 با سرمایه اولیه 500 میلیون تومان تاسیس شد و طی چند مرحله افزایش سرمایه به 155 میلیارد تومان رسید. علیرضا رجبعلی بنا 95 درصد سهام، سهیل زرگین 2.36 درصد سهام، ساینا مطیعی 1.47 درصد سهام و سایرین 1.17 درصد سهام را در اختیار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۸:۹ - ۱۴۰۲/۸/۶
0
0
پاسخ
آقای عشقی با این اوضاع بورس که سهامداران به گریه افتادن شما با عرضه های بی مورد فرقی ندارد کدام عرضه فاتحه بورس می خوانید یکم درد دل سهامداران را بشویید زنگی ومال واموال شان دارد دراین ۵سال ازدست می رود وشما فکر می کنید با یک عرضه اولیه صد و دویست یا بالاتر چه کمکی به دل خونجگر سهامداران می کند شما را به خدا این کارارا نکنید اوضاع را بدتر از این نکنید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ