کد خبر: ۲۱۶۶۲۶
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۸/۲۶

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

شرکت ۳۰ میلیارد تومانی نخریسی و نساجی خسروی خراسان دوشنبه و سه شنبه معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با نماد "نخریس" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 آبان بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان سال 1313 با بیش از 1200 نیروی انسانی، 10 هزار و 864 دوک ریسندگی و 154 دستگاه بافندگی تاسیس و فعالیت را آغاز کرد. با پیروزی انقلاب و قرار گرفتن این مجموعه در ذیل آستان قدس رضوی، طرح بازسازی و تحول اساسی این شرکت سال 1365 در زمینی به مساحت 400 هزار متر مربع در محل فعلی کارخانه واقع در کیلومتر 17 جاده نیشابور به مشهد آغاز شد.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس 600 هزار تومان بوده که طی چند مرحله به 30 میلیون تومان رسیده است. طبق شروط هیات پذیرش فرابورس، مجمع فوق العاده شرکت افزایش سرمایه 30 میلیارد تومانی برای رساندن سرمایه از ۲۰ به ۵۰ میلیارد تومان را مصوب کرد که مرحله اول افزایش سرمایه با 10 میلیارد تومان از محل سود انباشته محقق شده اما مرحله دوم از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با لزوم قابلیت نقل و انتقال سهام و حق تقدم سهام شرکت در بازار سرمایه در اختیار هیات مدیره قرار گرفت. هیات مدیره در نظر دارد بعد از عرضه سهام شرکت در فرابورس در کوتاه ترین مدت این بخش از افزایش سرمایه را محقق کند.

مالکیت 85 درصد سهام با 476 نیروی انسانی به آستان قدس رضوی ، 13 درصد سهام به سرمایه گذاری ملی و 2 درصد به سایر سهامداران تعلق دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ