کد خبر: ۲۱۶۹۱۱
۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۹/۶

اولین محموله کراس‌اور وارداتی
طبق اعلام مدیرعامل سایپا:

اولین محموله کراس‌اور وارداتی "خپارس" تحویل شد/ برنامه برای شهرهای آلاینده

مدیرعامل سایپا از تحویل اولین محموله کراس‌اور وارداتی DL۵ پارس خودرو به ثبت‌نام کنندگان و دستور کار تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبرید برای شهرهای بزرگ آلاینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی تیموری در مراسم تحویل اولین بخش از خودرو کراس اور DL5 پارس خودرو به مشتریان، گفت: گروه سایپا در 23 ماه اخیر برنامه جامعی تدوین کرده که مسائل زیست محیطی و گسترش پلتفرم‌های برقی در آن جایگاه ویژه‌ای دارند. با عرضه محصولات به روز و کیفی و ارایه خدمات پس از فروش مناسب،‌ سعی بر این است به اعتماد مشتریان به نحو مطلوب، پاسخ داده شود.

وی افزود: در راستای کنترل بازار، ارتقای محصولات جاری و بخصوص افزایش رقابت‌پذیری،‌ واردات و مونتاژ خودروهای وارداتی در دستور کار قرار گرفت. در مرحله نخست،‌ خودرو DL5 به صورت تمام وارداتی به مشتریان تحویل داده شد و در مرحله دوم، قرار است این خودرو همراه با داخلی‌سازی،‌ مونتاژ و به بازار عرضه شود. اولین قطعات در حال ورود به ایران و خطوط تولید این محصول در شرکت پارس خودرو در حال آماده‌سازی است.

این مقام مسئول ادامه داد: سایپا همکاری و شراکت قدیمی با شرکت خوشنام چانگان چین را دوباره آغاز کرده و تولید تیپ‌های مختلف چانگان در دستور کار قرار گرفته است. بدین جهت خودرو CS55 پلاس در سایپا،‌ چانگان CS35 پلاس در شرکت پارس خودرو و CS15 نیز در یکی از شرکت‌های بن رو یا کاشان تولید و عرضه خواهد شد.

تیموری با اشاره به تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبرید برای شهرهای بزرگ آلاینده، توضیح داد: تولید خودروهای برقی در دستور کار سایپا قرار گرفته و نمونه‌های جدید خودروهای برقی وارد شده است. خودروهای تمام برقی برای سیستم حمل و نقل عمومی و به عنوان تاکسی عرضه خواهد شد. خودروی جدید هیبرید و تمام برقی آریا در حال انجام استانداردهای نهایی است و امید می رود اوایل تابستان سال آینده به تولید انبوه برسد.

بر اساس این گزارش در مرحله اول 800 دستگاه خودرو DL5 پارس خودرو بدون تاخیر و دقیقا در ٣٠ روز کاری و طبق تعهد قبلی آماده تحویل به مشتریان است و در مرحله دوم 2 هزار خودرو DL5 مونتاژ و تحویل داده می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ