کد خبر: ۲۲۰۵۷۹
۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۵

برنامه بانک بزرگ دولتی برای راه اندازی شعب ویژه اتباع خارجی

برنامه بانک بزرگ دولتی برای راه اندازی شعب ویژه اتباع خارجی

مدیر عامل بانک ملی گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع بوده که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار گرفته و بر این اساس شعب ویژه اتباع راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  ابوالفضل نجارزاده در همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به اینکه منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع بوده که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفت، گفت: بانک ملی آمادگی دارد تا شعب ویژه اتباع را راه اندازی کند و این همایش فرصتی برای بررسی همه مسائل و چالش های طرح و تبیین راهکارهای آن است تا بدون نقص، اجرا شود.

وی افزود: در استان های پر جمعیت طی هفته های آتی یکی از شعب بانک ملی به شعب اتباع تغییر می یابد تا در نهایت احترام به مهاجرین خدمات ارائه شود. همچنین می توان با نظر سازمان ملی مهاجرت در سامانه بام و پیام‌رسان بله نیز یک صفحه ویژه اتباع خارجی اختصاص یابد.

نجارزاده ادامه داد: خدمات بانکی به اتباع خارجی می تواند تنها به جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نشده و خدمات مالی و محصولات متنوعی را با توجه به نیازهای مهاجرین به آنان ارائه دهد. منابع حاصل از این طرح در راستای محرومیت زدایی و اجرای طرح های اشتغال زا در استان های محروم استفاده خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ