کد خبر: ۲۲۱۷۱۲
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

افزایش ۵.۲ هزار میلیارد تومانی چادرملو از محل سود انباشته تصویب شد

افزایش ۵.۲ هزار میلیارد تومانی چادرملو از محل سود انباشته تصویب شد

مجمع فوق العاده شرکت چادرملو برگزار و افزایش سرمایه ۱۹ درصدی معادل ۵.۲ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده شرکت چادرملو صبح شنبه 19 اسفند با دو دستور جلسه و حضور 82.6 درصدی سهامدارن در محل سالن تلاش برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 19 درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.

براساس این گزارش، "کچاد" به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا شامل احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت اسمی 546 مگاوات به صورت EPC ، احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت 100 مگاوات، بهره برداری از معدن سنگ آهن جدید (آنومالی A10 )، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه گذاری ها (خرید سهام و تأسیس شرکت)، سرمایه فعلی را از 27.1 به 32.4 هزار میلیارد تومان رساند.

همچنین مجمع فوق العاده با انجام افزایش سرمایه از 32.4 به 44 هزار میلیارد تومان معادل 17 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد و اختیار عملی شدن آن به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض شد تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

در این میان، پرداخت کامل سود به صاحبان سهام ظرف حداکثر چهار ماه پس از تصمیم مجمع سالانه برای تقسیم سود( الحاق تبصره 2 به ماده 18 اساسنامه) تصویب شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ