کد خبر: ۲۲۱۷۴۴
۱۳:۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

سود صندوق تداوم اطمینان تمدن به ۳۰.۵ درصد افزایش یافت

سود صندوق تداوم اطمینان تمدن به ۳۰.۵ درصد افزایش یافت

تامین سرمایه تمدن با افزایش سود موثر سالانه صندوق تداوم اطمینان تمدن به ۳۰.۵ درصد بطور جدی وارد رقابت صندوق های سرمایه گذاری ETF شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیر بزرگترین صندوق درآمد ثابت در راستای توسعه بستر های سرمایه گذاری، بازدهی صندوق سرمایه گذاری تداوم اطمینان تمدن با نماد "تداوم" را به 30.5 درصد سالانه افزایش داد.

بر اساس این گزارش، بازدهی بالا، نقدشوندگی، مدیریت ریسک و سود پایدار سالانه 30.5 درصدی جزو مزایای رقابتی صندوق درآمد ثابت تداوم اطمینان تمدن در مقایسه با سایر صندوق‌های ETF و حاصل تلاش مدیریت صندوق در تامین سرمایه تمدن است. سرمایه‌گذاران در صندوق درآمد ثابت تداوم طبق قانون از مالیات معاف هستند.

زمانی که سرمایه گذار قصد فروش دارایی را دارد، وجود بازارگردان باعث می‌شود دارایی سرمایه گذار در سامانه معاملاتی بورس خریداری شود. در نتیجه نیازی به ضامن نقدشوندگی وجود ندارد و این کار به راحتی از طریق بازارگردان صورت می‌پذیرد. بازارگردانی صندوق تداوم اطمینان تمدن به عهده صندوق بازارگردانی توسعه بازار تمدن است.

سود سرمایه‌گذاری در صندوق تداوم اطمینان تمدن از محل ما به تفاوت NAV صدور و ابطال واحدهای صندوق حاصل می‌شود. به این صورت که سود روزانه به ارزش هر واحدصندوق اضافه شده و زمانی که سرمایه‌گذار قصد فروش دارایی دارد، اصل دارایی و سود محقق شده از ابتدای سرمایه‌گذاری را هم‌زمان دریافت خواهد کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری تداوم دوره ماندگاری ندارد و هر زمانی که سرمایه‌گذار دارایی را ابطال کند، متناسب با تعداد روزهای سرمایه‌گذاری، سود محاسبه می‌شود.

سرمایه گذاری در صندوق تداوم اطمینان تمدن از طریق سایت iBshop، صد هزار تومان و از طریق سامانه های آنلاین شرکت های کارگزاری 500 هزار تومان است.

برای سهولت سرمایه‌گذاری مشتریان، راه‌های مختلفی برای خرید و فروش واحدهای این صندوق ایجاد شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند ازطریق شعب سوپرمارکت مالی iBshop، سامانه iBshop، iBtrader و یا سایر سامانه‌های آنلاین شرکت های کارگزاری اقدام کنند.

صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن (ETF) از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است که از سال 93 تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن و با مجوز از سازمان بورس فعالیت را آغاز کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ