کد خبر: ۲۲۲۵۴۷
۰:۱ - ۱۴۰۳/۲/۲

وعده مدعی حل مشکل ۳ روزه بورس به واگذاری سازمان و دریافت سهام سود ده!

وعده مدعی حل مشکل ۳ روزه بورس به واگذاری سازمان و دریافت سهام سود ده!

رئیس بنیاد شهید و مدعی حل مشکل بورس در ۳ روز این بار وعده داد، سازمان اقتصادی کوثر به بنیاد مستضعفان واگذار و در قبال آن سهام غیرمدیریتی سود ده دریافت خواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی که سال 1400 باعنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مدعی حل سه روزه مشکل بورس شده بود با اشاره به سهامداری بنیاد شهید در سازمان اقتصادی کوثر به ایرنا، گفت: پس از ارزشیابی دارایی ها توسط داور قرار شد این بنگاه اقتصادی به بنیاد مستضعفان واگذار شود و در عوض بنیاد شهید سهام غیرمدیریتی سود ده به اندازه دارایی واگذار شده، دریافت کند تا اقدامی در جهت خروج از بنگاه داری انجام شود.

وی افزود: به بخشی از ایثارگران توسط امام یا بعدا در مراتب مختلف هدایایی در قالب سهام داده شد که در بین ایثارگرانی که این هدیه را دریافت نکرده اند، دوگانگی ایجاد و مورد اعتراض واقع شد. طبق توافق ضمنی با رئیس جمهور شاید بخشی از سهام به ایثارگرانی که بعد از انقلاب هدیه ای دریافت نکرده اند، اعطا شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: میزان سهام به همسران شهدا و جانبازان براساس درصد جانبازی متفاوت است و جزئیات بعد از تصویب اعلام می‌شود. مدیریت مجموعه شاهد به خانواده ها واگذار می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ