کد خبر: ۲۲۴۱
۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۷/۱۵

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی میدکو طی دو سال اعمال می شود
با تصویب مجمع:

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی میدکو طی دو سال اعمال می شود

با تصویب مجمع فوق العاده ، افزایش سرمایه هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی میدکو در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت تا طی دو سال و به دفعات متعدد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران اعمال شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع فوق العاده هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه صبح پنج شنبه 10 مهر برگزار شد و طی آن 7 عضو حقوقی هیئت مدیره بدون تغییر نسبت به دوره قبل ، برای دو سال انتخاب شدند .

این اعضاء شامل سرمایه گذاری پارس آریان،بانک پاسارگاد، شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد، شرکت مبنای خاورمیانه، تأمین آتیه سرمایه انسانی گروه پاسارگاد،لیزینگ پاسارگاد و مدبران تجارت ایرانیان هستند.

در مجمع فوق العاده هم موضوع افزایش سرمایه 100 درصدی میدکو تصویب و مقرر شد تامین مالی هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی در اختیار هیئت مدیره قرار گیرد تا طی دو سال و به دفعات متعدد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران اعمال شود.

این افزایش سرمایه برای تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری و حفظ موقعیت در شرکت‌های سرمایه‌پذیر از طریق پشتیبیانی مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌‌ها و اجرای پروژه های عظیم تولید آهن و فولاد و مس بکار گرفته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ